Feedback & Klachtenregeling

Als NPA-geaccrediteerde praktijk stellen wij uw ook uw reacties op prijs. Wij willen en kunnen daar van leren!
Heeft u een (positieve) opmerking over onze praktijk, of één van de praktijkmedewerkers, dan kunt u gebruik maken van een speciaal daar voor bestemd contactformulier dat u hier vindt.
Ook suggesties voor eventuele verbeteringen zijn uiteraard van harte welkom.

Voorkomen is beter dan genezen...

Een goed contact met alle medewerkers van onze praktijk is voor u als patiënt erg belangrijk. Dat geldt voor het contact met de huisarts, maar ook voor het contact met een van onze assistentes, een waarnemer of een van onze praktijkondersteuners.
Het kan echter voorkomen dat u over bepaalde zaken minder tevreden bent.

Wij vinden het niet alleen belangrijk dat onze patiënten tevreden zijn, wij willen ook  - daar waar nodig - zaken oplossen en verbeteren. Dat kan alleen als wij op de hoogte zijn van uw klacht.

Gezien de bijzondere vertrouwensrelatie tussen u en ons, raden wij u aan niet te lang te wachten en uw klacht te melden.

Onze Huisartsenpraktijk is aangesloten bij Stichting Klachten en Geschillen Eerstelijnszorg (www.skge.nl)
Deze organisatie heeft een speciale folder over dit onderwerp uitgegeven, die op onze praktijk te verkrijgen is, maar ook rechtstreeks te downloaden als pdf.

Op onze website staat ook een klachtenformulier. Wilt u schriftelijk en klacht indienen, dan kan dat hier.